Polityka prywatności 2023
Komunikat o błędzie

To działanie spowodowało błąd, najprawdopodobniej po naszej stronie. Możesz odświeżyć stronę i spróbować ponownie.

Przyczyna błędu : unknown

Yves Rocher
0

POLITYKA OCHRONY DANYCH

Data ostatniej modyfikacji: 09.03.2022

 

Co to są dane osobowe?

Dane osobowe to informacje, które bezpośrednio lub pośrednio prowadzą do Twojej identyfikacji. Na przykład imię, nazwisko, data urodzenia, adres pocztowy lub elektroniczny, numer klienta, historia zakupów lub adres IP komputera itp.

Operacja przetwarzania danych to każda operacja lub seria operacji wykonywanych na danych osobowych. Na przykład zbieranie, utrwalanie, konsultowanie, analizowanie Twoich danych osobowych oznacza przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Jaki jest cel niniejszej Polityki?

Nasza firma Yves Rocher Polska z siedzibą w Warszawie, ulica Chmielna 71, KRS 0000163638, REGON 012212796, NIP 1130714684 pragnie przypomnieć o swoim zobowiązaniu do poszanowania pokładanego przez Państwa zaufania i przestrzegania regulaminów obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej w zakresie ochrony danych osobowych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub „RODO”).

Jaki jest cel niniejszej Polityki?

Niniejsza Polityka informuje o warunkach, na jakich , jako operator, gromadzi się i wykorzystuje Twoje dane. Na tym kończą się informacje, na które zwrócono Ci uwagę podczas zbierania zgody udzielonej poprzez wypełnienie formularza. Na przykład, kiedy założyłeś konto jako klient na naszej stronie internetowej lub kiedy zostałeś członkiem naszego programu lojalnościowego.

Niniejsza Polityka dotyczy zbierania danych realizowanego w naszych sklepach, pocztą, mailem lub telefonicznie podczas kontaktu z naszym działem obsługi klienta, a także podczas korzystania z naszej strony internetowej lub aplikacji mobilnych. Są to zasady dotyczące ochrony danych klientów lub potencjalnych klientów, niezależnie od kanału, za pośrednictwem którego są zbierane.

Niniejsza Polityka jest dostępna dla wszystkich na naszej stronie internetowej www.yves-rocher.pl, prosimy o uważne przeczytanie i regularne przestrzeganie.

Jaki jest cel niniejszej Polityki?

Możemy przetwarzać następujące kategorie danych osobowych:

  • Dane identyfikacyjne: m.in. imię, nazwisko, adres, data urodzenia.
  • Dane kontaktowe: m.in. adres, numer telefonu lub adres e-mail.
  • Dane finansowe: m.in. informacje dotyczące metody płatności, numeru karty, konta bankowego.
  • Dane techniczne: m.in. dane logowania, historia przeglądania stron internetowych, użytkownik konta i hasło.
  • Dane handlowe: m.in. numer klienta, historia zakupów, informacje związane z Twoim kontem klienta i kontem w programie lojalnościowym, komentarze dotyczące naszych produktów, kategoria klienta, do której należysz, nagranie rozmów telefonicznych z naszym działem obsługi klienta.
  • Dane dotyczące zdrowia i samopoczucia: m.in. rodzaj skóry, wrażliwość skóry, alergie lub ciąża, o których prawdopodobnie poinformujesz w procesie oceny zgodności niektórych produktów, które zamierzasz kupić. W niektórych przypadkach mogą to być nawet dane medyczne, na przykład gdy otrzymujemy od Ciebie zapytania dotyczące naszych obowiązków prawnych w zakresie ochrony zdrowia związanych z produktami kosmetycznymi.
  • Dane geolokalizacyjne (z aplikacji mobilnych).

Jaki jest cel niniejszej Polityki?

Dane te są w dużej mierze zdeterminowane przez Twoją interakcję z naszą firmą: np. wydanie karty stałego klienta, założenie konta klienta w naszych systemach, przyjęcie zamówienia pocztą, pocztą elektroniczną/e-mailem lub online w sklepie na naszej stronie internetowej, subskrypcja naszych newsletterów informacyjnych, kontakt z naszym działem obsługi klienta oraz korzystanie z usług naszych stron internetowych i mobilnych Aplikacje.

Obowiązkowy lub opcjonalny charakter przekazywania danych osobowych jest informacją podawaną w momencie zbierania danych. Niepodanie informacji zakwalifikowanych jako obowiązkowe uniemożliwia nam realizację Twoich żądań. Na przykład adres dostawy jest wymagany, abyśmy mogli dostarczyć złożone przez Ciebie zamówienie.

Informujemy, że nie przechowujemy danych karty użytej do płatności w naszym serwisie, informacja ta jest przekazywana bezpośrednio dostawcy usług płatniczych w bezpieczny sposób.
 

Dlaczego przetwarzamy Twoje dane osobowe:
Naszym celem jest zapewnienie dokładności i aktualności danych klientów oraz efektywne zarządzanie kontami i bazami danych klientów, w tym stosowanie procedur łączenia danych. Działania te prowadzone są między innymi w celu zapobiegania oszustwom, podwójnym zakupom i nadużyciom systemów lojalnościowych lub innych programów korzyści, a jednocześnie w celu zapewnienia lepszych doświadczeń klientów i nagród za lojalność wobec Marki.

Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

Przy każdym przetwarzaniu gromadzimy i wykorzystujemy tylko niezbędne i przydatne dane do zamierzonego celu.

Przetwarzamy Twoje dane w celu wykonania zawartej z Tobą umowy o:

  • Rejestracja i realizacja zamówień
  • Świadczenie usługi, którą subskrybujesz
  • Przetwarzanie wniosków lub reklamacji
  • Zapewnienie obsługi posprzedażowej
  • Odzyskanie wszelkich niezapłaconych kwot

Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

Wykorzystujemy również Twoje dane osobowe do innych celów, które pozwalają nam realizować nasz prawnie uzasadniony interes, zapewniając, że zawsze szanujemy Twoje prawa i interesy, a gdy jest to konieczne, na podstawie Twojej wyraźnej zgody podejmujemy działania w poniższych zakresach:

  • Zarządzanie i doskonalenie relacji z klientami oraz jakości obsługi klienta
  • Poprawa komfortu korzystania z naszej strony internetowej lub aplikacji mobilnych
  • Wdrażanie operacji handlowych w celu pozyskania klientów
  • Sugerowanie spersonalizowanych ofert zgodnie z Twoimi preferencjami za pomocą metod profilowania i segmentacji (metody lepszego poznania Twoich preferencji w celu zaoferowania Ci spersonalizowanych usług i produktów)
  • Organizacja gier i konkursów promocyjnych
  • Przeprowadzanie analiz statystycznych
  • Organizacja ankiet satysfakcji
  • Zapewnienie administracji i publikacji komentarzy na temat naszych produktów
  • Zapobieganie nadużyciom i oszustwom oraz zarządzanie sporami
  • Dokonywanie nowych usług lub zmian w serwisie lub aplikacjach
  • Prowadzenie działalności finansowej, księgowej i archiwizacyjnej
  • Zapewnienie środków i systemów bezpieczeństwa fizycznego.

Twoje dane mogą być wykorzystywane w celu umożliwienia nam przestrzegania wymogów prawnych i regulacyjnych, w stosownych przypadkach.

Jak długo przechowujemy dane osobowe?

Dbamy o to, aby Twoje dane osobowe były przechowywane tak długo, jak jest to konieczne do osiągnięcia każdego celu określonego w niniejszej Polityce. Stosujemy okresy retencji danych dostosowane do każdego celu, np.: w przypadku klienta, który dokonuje zakupów na odległość, jego dane przechowujemy przez 4 lata od ostatniego zamówienia złożonego na naszej stronie, mailowo lub telefonicznie. W przypadku klientów stacjonarnych przechowujemy ich dane przez 4 lata od ostatniego zakupu. W przypadku osób, które nie posiadają konta klienta, ich dane przechowujemy przez okres 2 lat od ostatniej interakcji z naszą firmą (np. kliknięcie w ekran subskrypcji Newslettera, udział w konkursie). Jesteśmy zobowiązani do przechowywania informacji księgowych związanych z Twoimi zakupami przez okres 10 lat w celu wypełnienia naszych zobowiązań prawnych.

Jak długo przechowujemy dane osobowe?

Stosujemy okresy retencji danych dostosowane do każdego celu, np.:

  • W przypadku klienta, który dokonuje zakupów na odległość, jego dane przechowujemy przez 4 lata od ostatniego zamówienia złożonego na naszej stronie, mailowo lub telefonicznie.
  • W przypadku klientów stacjonarnych przechowujemy ich dane przez 4 lata od ostatniego zakupu.
  • W przypadku osób, które nie posiadają konta klienta, ich dane przechowujemy przez okres 2 lat od ostatniej interakcji z naszą firmą (np. kliknięcie w ekran subskrypcji Newslettera, udział w konkursie).
  • Jesteśmy zobowiązani do przechowywania informacji księgowych związanych z Twoimi zakupami przez okres 10 lat w celu wypełnienia naszych zobowiązań prawnych.

Czy będziesz otrzymywać oferty handlowe?

Zgodnie z dokonanymi przez Ciebie wyborami, możemy wykorzystywać Twoje dane kontaktowe i przesyłać Ci oferty handlowe, w szczególności pocztą, telefonicznie, e-mailem lub SMS-em.

Czy będziesz otrzymywać oferty handlowe?

Zgodnie z dokonanymi przez Ciebie wyborami, możemy wykorzystywać Twoje dane kontaktowe i przesyłać Ci oferty handlowe, w szczególności pocztą, telefonicznie, e-mailem lub SMS-em.

  • Oferty przez e-mail lub SMS:
  • Za Twoją zgodą, możesz otrzymywać oferty e-mailem lub SMS-em dotyczące naszych produktów lub usług, a także oferty od naszych partnerów. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Jeśli podałeś dane podczas składania zamówienia i nie wyrazisz sprzeciwu, będziemy mogli wysyłać Ci oferty naszych produktów i usług.
  • Masz prawo do wycofania zgody i sprzeciwu wobec otrzymywania takich ofert w każdej chwili.
  • Dla naszych ofert e-mailowych: klikając link do rezygnacji z subskrypcji w każdym e-mailu, odwiedzając swoje konto klienta na naszej stronie internetowej lub kontaktując się z naszym działem obsługi klienta.
  • Dla naszych ofert SMS: klikając przycisk „STOP SMS” w każdym SMS-ie, odwiedzając swoje konto na naszej stronie internetowej lub kontaktując się z naszym działem obsługi klienta.
  • Wiadomości niezwiązane z reklamą: Możemy skontaktować się z Tobą za pomocą e-maila lub SMS, aby zapewnić Ci lepszą obsługę i spełnić nasze zobowiązania prawne. Nie są to oferty handlowe i nie będą zawierały linku do rezygnacji z subskrypcji. Na przykład wysyłanie nagród lojalnościowych lub przypomnienie o terminie ich wykorzystania.
  • Oferty pocztą lub telefoniczne:
  • Możemy wysyłać oferty pocztą lub kontaktować się z Tobą telefonicznie, aby zaproponować nasze produkty i usługi. Możesz także otrzymywać oferty pocztą lub telefonicznie od naszych partnerów. Jeśli nie chcesz otrzymywać tych ofert, wystarczy powiadomić naszą obsługę klienta.

Dla kogo przeznaczone są Twoje dane?

Odbiorcami danych osobowych są upoważnieni pracownicy firmy Yves Rocher Polska, podmioty Grupy Yves Rocher, której jest częścią, a także usługodawcy, partnerzy lub inne zewnętrzne podmioty przetwarzające dane. Tymi stronami trzecimi będą strony trzecie z siedzibą poza Unią Europejską lub w krajach, dla których Komisja Europejska nie uznała odpowiedniego poziomu ochrony w zakresie przetwarzania danych osobowych (np. Turcja), ale w stosunku do których wdrożymy odpowiednie gwarancje.

Dla kogo przeznaczone są Twoje dane?

Możemy udostępniać Twoje dane osobowe następującym podmiotom:

  • Firmy i podmioty przetwarzające w ramach Groupe Rocher w celu realizacji umowy sprzedaży oraz prowadzenia operacji i procedur wewnętrznych;
  • Dostawcy usług płatniczych, w celu realizacji płatności związanych z Twoim zamówieniem zgodnie z umową sprzedaży;

Firmy kurierskie, w celu dostarczenia zamówionych produktów lub usług oraz obsługi zwrotów i reklamacji, w tym odstąpienia od umowy sprzedaży;

Na czym polega ochrona
danych nieletnich?

Może się zdarzyć, że osoby niepełnoletnie zechcą podać swoje dane kontaktowe w celu zapisania się do Newslettera, założenia konta klienta lub zostania członkiem programu lojalnościowego. Osoby, które nie ukończyły 16 lat, prosimy o sprawdzenie, czy mają zgodę rodziców (lub opiekunów prawnych) przed przekazaniem nam swoich danych osobowych. W sklepach sprawdzamy też, czy mają taką zgodę (np. obecność rodzica przy wydawaniu karty lojalnościowej w programie lojalnościowym).

Jakie dane można udostępniać w kanałach społecznościowych?

Osobom poniżej 13 roku życia nie będziemy wysyłać wiadomości ani ofert naszej marki. W przypadku osób niepełnoletnich, o których wiemy, że nie ukończyły 18 lat , postanowiliśmy nigdy nie brać ich pod uwagę przy przekazywaniu wiadomości promocyjnych od partnerów Yves Rocher

Jakie dane można udostępniać w kanałach społecznościowych?

Chcemy wyjaśnić, jakie informacje są udostępniane, gdy korzystasz z Facebooka za pomocą funkcji „logowania społecznościowego” i przycisku „Lubię to” zainstalowanego na naszej stronie w tym kanale społecznościowym. Funkcja Facebooka o nazwie „logowanie społecznościowe”: Jeżeli w celu ułatwienia założenia konta klienta w Internecie zdecydujesz się na korzystanie z konta osobistego otwartego na platformie Facebook, oznacza to, że wyraziłeś zgodę na udostępnienie nam niektórych informacji z profilu otwartego na tej platformy, na przykład: imię i nazwisko, adres e-mail i data urodzenia. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu ułatwienia założenia konta.

Jakie dane można udostępniać w kanałach społecznościowych?

Przycisk platformy Facebook o nazwie „Lubię to” istniejący na naszej stronie: Na naszej stronie wprowadziliśmy przycisk „Lubię to”, udostępniany przez platformę społecznościową „Facebook”. W ten sposób Facebook może Cię zidentyfikować, nawet jeśli nie użyłeś tego przycisku podczas odwiedzania naszej strony. Ten rodzaj przycisku umożliwia Facebookowi śledzenie danych przeglądania na naszej stronie, po prostu dlatego, że Twoje konto na Facebooku zostało aktywowane na terminalu, którego używasz (otwarta sesja) podczas przeglądania naszej strony.

Nie mamy kontroli nad przetwarzaniem przeprowadzanym przez te kanały mediów społecznościowych, za pośrednictwem których gromadzone są informacje związane z przeglądaniem naszej strony i kojarzone z posiadanymi przez nie danymi osobowymi.

Zapraszamy do zapoznania się z polityką prywatności sieci społecznościowych, aby poznać ich cele, w szczególności marketingowe, z wykorzystaniem informacji nawigacyjnych, które mogą gromadzić za pomocą istniejących przycisków na ich platformie. Niniejsze polityki prywatności umożliwiają w szczególności wyrażenie zgody na opcje w kanałach mediów społecznościowych, w szczególności poprzez określenie możliwości korzystania z każdego z nich

„Logowanie” za pomocą Facebooka, Apple i Google:
Jeśli zdecydujesz się użyć konta na Facebooku, Apple lub Google, aby ułatwić utworzenie konta klienta online, wyrażasz zgodę na udostępnienie nam informacji z Twojego profilu. Wykorzystujemy Twoje imię, nazwisko oraz adres e-mail do ustanowienia połączenia. Dane te są używane wyłącznie w celu ułatwienia utworzenia konta klienta.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź:

Czy sklepy Yves Rocher stosują monitoring wideo?

Sklepy Yves Rocher mogą mieć zainstalowane kamery, aby Cię chronić, ale także zapobiegać i zwalczać kradzież towarów. W tym celu możesz zostać sfilmowany, a Twój wizerunek może być przechowywany przez 30 dni, zgodnie z wymogami prawa. Zapytaj w sklepach, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące monitoringu wideo.

Sklepy Yves Rocher mogą mieć zainstalowane kamery, aby Cię chronić, ale także zapobiegać i zwalczać kradzież towarów. W tym celu możesz zostać sfilmowany, a Twój wizerunek może być przechowywany przez 30 dni, zgodnie z wymogami prawa. Zapytaj w sklepach, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące monitoringu wideo.

Jak dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych?

Podejmujemy wszelkie niezbędne środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa i poufności Twoich danych, aby zapobiec ich utracie, przypadkowemu zniszczeniu, niewłaściwemu wykorzystaniu i dostępowi do nich osób nieupoważnionych. Bezpieczeństwo Twoich danych zapewniają środki anonimizacji, szyfrowania, ochrony informacji w systemach, powielania danych itp.

Jak dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych?

Podejmujemy wszelkie niezbędne środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa i poufności Twoich danych, aby zapobiec ich utracie, przypadkowemu zniszczeniu, niewłaściwemu wykorzystaniu i dostępowi do nich osób nieupoważnionych. Bezpieczeństwo Twoich danych zapewniają środki anonimizacji, szyfrowania, ochrony informacji w systemach, powielania danych itp.

Gdzie są przechowywane Twoje dane?

Zdecydowaliśmy się na wsparcie dostawców usług przechowywania danych na serwerach, którzy zobowiązują się do ich przechowywania na terenie Unii Europejskiej.

Jeżeli wyjątkowo zdarzy się, że dostawca usługi przechowywania danych będzie zobowiązany do przekazania danych poza terytorium Unii Europejskiej, zapewniamy, że wdrożony proces przetwarzania spełnia odpowiedni poziom ochrony wymagany przez Rozporządzenie (RODO), w tym m.in. postanowienia regulaminu wewnętrznego Grupy Yves Rocher

Jakie są Twoje prawa?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługują Ci szczególne uprawnienia, z których możesz skorzystać w dowolnym momencie. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia dotyczących Ciebie danych, a także prawo żądania przeniesienia przekazanych nam danych.

Masz prawo wnieść z uzasadnionych przyczyn sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych lub zażądać ograniczenia takiego przetwarzania. Masz prawo w dowolnym momencie i bez uzasadnionej przyczyny wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych, a także profilowania, gdy jest ono dokonywane w tym samym celu.

Masz prawo do wydania instrukcji dotyczących zapomnienia danych po Twojej śmierci.

Jakie są Twoje prawa?

Jak skorzystać ze swoich praw? Aby skorzystać ze swoich praw, wyślij pisemny wniosek na adres bokyr@arteriacs.pl. Możesz również zwrócić się do Działu Obsługi Klienta telefonicznie na numer 32 7 700 700 Proszę podać imię, nazwisko, adres pocztowy i/lub e-mail powiązany z posiadanym u nas kontem oraz, o ile to możliwe, numer karty lojalnościowej. W przypadku wątpliwości co do Twojej tożsamości możemy poprosić o dodatkowe informacje lub dowód tożsamości (podwójna weryfikacja, która pozwala nam zweryfikować tożsamość osoby zgłaszającej żądanie).

Ustosunkujemy się do Twojego żądania w ciągu miesiąca od dnia otrzymania żądania w całości. Zastrzegamy sobie prawo do niespełnienia nieuzasadnionych lub nadmiernych próśb. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych (IOD), którego misją jest zapewnienie przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oraz zasad określonych w niniejszej Polityce. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub sugestie dotyczące przebiegu przetwarzania Twoich danych osobowych, możesz skontaktować się z nami pod adresem inspektora ochrony danych (IOD): bokyr@arteriacs.pl.

Zobowiązujemy się do dołożenia wszelkich starań w celu poszanowania Twoich praw do ochrony danych osobowych. Jeśli w jakichkolwiek okolicznościach uznasz, że prawa te nie są przestrzegane, masz możliwość skontaktowania się z Urzędem Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub na stronie internetowej uodo.gov.pl, której misją jest zapewnienie przestrzegania przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych.

W jaki sposób możemy korzystać z funkcji plików cookie?​

Co to jest ciasteczko?​

Plik cookie to mały plik zapisywany i odczytywany podczas przeglądania naszej witryny. Plik cookie może być również używany podczas czytania wiadomości e-mail, instalowania lub korzystania z aplikacji mobilnej za pośrednictwem komputera, smartfona, tabletu itp. ​ ​

Do czego używamy plików cookie?

W zależności od Twoich wyborów, celem funkcjonalności plików cookies jest: ​

Określenie w czasie rzeczywistym najbardziej przydatnych reklam na podstawie danych przeglądania naszej witryny​​ ​

Dostarczenie treści, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom - Analiza danych o ruchu i wydajności naszej strony internetowej (statystyki, dane przechowywane na Twoim urządzeniu, wdrażanie środków bezpieczeństwa) ​ ​ ​

Świadczenie usług w związku ze stronami internetowymi kanałów mediów społecznościowych​​ ​

W jaki sposób możemy korzystać z funkcji plików cookie?

 

Jak ustawić opcje plików cookie?​
Wyboru plików cookie można dokonać osobno dla każdej kategorii. Zawsze będą przechowywane tylko ściśle niezbędne funkcje plików cookie, aby zapewnić normalne funkcjonowanie strony internetowej. Masz kilka opcji:​

  • Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie: wszystkie kategorie plików cookie będą działać​

  • Aby odrzucić wszystkie pliki cookie, z wyjątkiem tych absolutnie niezbędnych​

  • Ustawianie plików cookie poprzez akceptację lub nie tych z kategorii odpowiadających Twoim opcjom​

6 miesięcy po wyrażeniu zgody poprosimy Cię o ponowną zgodę.​

Jak długo przechowywane są opcje?​
Każda kategoria plików cookie ma swój własny cykl życia, maksymalnie do 13 miesięcy.​
Zawsze możesz zobaczyć okres przechowywania każdego pliku cookie w sekcji „Szczegóły partnera i plików cookie”, naciskając przycisk „Ustawienia plików cookie”.​

Czym są pliki cookie stron trzecich na naszej stronie internetowej?​
Gdy pliki cookie są wydawane i wykorzystywane przez partnerów, są one traktowane zgodnie z ich polityką prywatności. Zapoznaj się z polityką tych partnerów bezpośrednio na ich stronie internetowej.​

Aplikacje partnerów na naszej stronie:​
Niektóre funkcje na naszej stronie pochodzą od naszych partnerów. Umożliwiają dostęp do ulubionych treści udostępnianych przez tych partnerów. Mogą również umożliwiać dostarczanie Ci materiałów promocyjnych odpowiadających Twoim zainteresowaniom. Tak jest w przypadku funkcji oferowanych przez partnerów Facebook, YouTube, Amazon, Pinterest, Snapchat, Tiktok.​

Czy używamy plików cookie na naszej stronie?​
Nasze materiały promocyjne na innych stronach internetowych i w aplikacjach mogą zawierać pliki cookie, które:​

  • Obliczają kwoty należne partnerom​

  • Wykonują statystyki strony i odesłania do tej treści internetowych​

  • Dostosują przekierowanie do strony yves-rocher.pl, jeśli klikniesz na nim przycisk reklamy​

Jak Yves Rocher przetwarza Twoje dane osobowe za pośrednictwem aplikacji mobilnych?

Gdy korzystasz z aplikacji mobilnych Yves Rocher, Twoje dane mogą być wykorzystywane w celu wysyłania Ci powiadomień lub w ramach usługi geolokalizacji.

Jeśli korzystasz z aplikacji Yves Rocher, niektóre dane osobowe mogą być gromadzone bezpośrednio przez system operacyjny Twojego telefonu komórkowego. Prosimy o uważne zapoznanie się z polityką prywatności i ochrony danych odpowiednich operatorów (zwłaszcza Google, Apple lub Microsoft).

Jak Yves Rocher przetwarza Twoje dane osobowe za pośrednictwem aplikacji mobilnych?

Zezwalając aplikacji Yves Rocher na wysyłanie powiadomień od pierwszego użycia, będziesz mógł otrzymywać od nas spersonalizowane oferty handlowe. Możesz także zarządzać powiadomieniami bezpośrednio z telefonu komórkowego. Możemy przetwarzać Twoje dane geolokalizacyjne, gdy szukasz najbliższego sklepu Yves Rocher.

Twoja zgoda będzie zawsze wymagana, zanim aplikacja Yves Rocher uzyska dostęp do Twoich danych geolokalizacyjnych. Możesz zmienić ustawienia dostępu do danych geolokalizacyjnych aplikacji Yves Rocher bezpośrednio z telefonu w dowolnym momencie.

Produkt dodany do twojej listy życzeń.Sprawdź moją listę życzeń.